czwartek, 29 listopada 2012

LIEBSTER AWARD

A więc zostałam nominowana! :) Yeeey jak się cieszę! Dziękuję serdecznie ;) A więc teraz zacznijmy od pytań i odpowiedzi :) x
1. Ulubiona piosenka?
   Na pewno Warzone - The Wanted ... <3 i Last To Know również TW.. mam sentyment do tych piosenek    :')
2. Dlaczego piszesz opowiadanie?
Uwielbiam czytać książki fantasy typu Zmierzch... jedną z takich książek był "Wilk" i "Wilczyca" którą gorąco polecam:) Pisałam też wcześniej opowiadanie na konkurs o olimpiadzie. Po poznaniu TW postanowiłam, że na podstawie właśnie tych książek napiszę opowiadanie z TW :) x
3. Wymarzony prezent?
Hmm... Bilet na koncert TW..
4.Co najbardziej cenisz w życiu?
 Cenię wolność... możemy robić to co chcemy, mimo różnych nakazów i zakazów żyjemy z własnej woli i możemy się tym cieszyć. cenię także bliskich mi ludzi, dzięki którym chce mi się jeszcze żyć :) x
5. Ulubiony film?
  Hmm... filmów jest bardzo dużo.. Jednak będzie to "August Rush" :)
6. Co pomaga ci, gdy jesteś smutna?
  Na ogół słucham piosenek :) ale też przyjaciele pomagają mi wyjść z dołka ; *
7. Ulubiony przedmiot w szkole?
 Zdecydowanie angielski :)
8. Ile masz lat?
 14 :)
9. Ulubiony członek TW?
   Zdecydowanie wszyscy <3 Każdy z nich jest na swój sposób wspaniały!! :')
10. Ulubiona książka?
   "Wampiry Z Morganville" x
11. Ulubiony serial/film?
  Hmm.. film już był a serial? "Lekarze" ;] x

Więc teraz moje nominacje:
"Macie w dupie miłość chłopcy , miłość ma was w dupie trudno !"
2. Replace your heart
3. The love that we need was so far from our home
4. And I won't let you surrender, and I'll heal you if you're broken.
5. I'll go wherever you will go...
6. That's what we're living for ...
7. Nigdy się nie poddawaj.
8. Pamiętniki Cassie
9. http://opowiadanie-o-tw-2.blogspot.com/
10. "Nie ważne jak trudne jest życie, nie traćcie nadziei"
11. Music, friends & dreams

Zestaw pytań:
1. Od jak dawna jesteś fanką TW?
2. Czyją, oprócz TW jesteś fanką?
3. Ulubiona lektura?
4. Ulubiony gatunek filmu?
5. Co najczęściej ulecza Twój smutek?
6. Co, według Ciebie musi mieć prawdziwy przyjaciel?
7. Ulubiony aktor/aktorka?
8. Ulubiony cytat?
9. Ulubiona piosenka TW?
10. Jakie jest najczęściej wypowiadane przez Ciebie słowo?
11. Ulubione danie?

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster award cieszysz się ?;D
    Więcej na http://like-u-like.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń