czwartek, 1 sierpnia 2013

CZYTAĆ!! BARDZO WAŻNE!!!!!! XX

Cześć!!!! :D Chciałam tylko powiedzieć, że nie będę kończyć tego fanfica, bo to była kompletna klapa! W ogóle nie miałam pomysłu na to i nie sądzę bym zdołała to zakończyć .. myślę nad usunięciem ale to w najbliższej przyszłości! Jednak nie o to tu chodzi! Wczoraj zaczęłam opowiadanie/fanfic/książkę serio nie wiem jak to nazwać... nie chciałam tego publikować i po prostu pisać dla siebie .. ale według mojego szanownego doradcy (Lena:D) opowiadanie zapowiada się naprawdę dobrze więc ewentualnie po napisaniu całego mogłabym zacząć publikować je tu.. albo stworzyć kolejnego bloga.. tylko teraz rodzi się kilka pytań i próśb! Czy chcielibyście to czytać i jeśli tak, to czy znacie kogoś kto potrafi robić te wspaniałe bannery, które aż zapraszają do czytania ;p Ogólnie powiedzcie mi co o tym myślicie, jeśli nie to się dostosuję, jednak ten banner naprawdę potrzebny:)

                               ______________________________________________
                                                          __________________


                  THE CHOSEN ONES: ANGELS & DEMONS
Walka pomiędzy dwoma światami jest nieunikniona. Wybranka Aniołów nie jest świadoma swej mocy ani tego, że to ona będzie musiała uratować wszystkich przed ciemnymi mocami. Jednak co będzie, kiedy Wybraniec Demonów stanie jej na drodze i podstępem zdobędzie zaufanie tylko po to, by ją zabić? Ich walka będzie ostateczna. Od nich będzie zależało która ze stron wygra. Czy wybranka podoła zadaniu? A co jeśli Wybraniec zrozumie co czuje, ale będzie już za późno?
Walka się rozpoczęła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz